Helloooo
Längesen var det. Herreguuud vad bra allting är!!
I Torsdags var den bästa kvällen in my life. apisncvpwenf vi har biljetter till Believe tour. Har aldrig grinat sådär mycket. Och tro inte att jag var ledsen för jag har fan aldrig varit gladare. Helt sjukt. Den stunden då Vanessa kom skuttandes mot mig med biljetterna i handen, den stunden kan jag leva länge på!
Vi beställde ju dem i somras men hade nästan förlorat hoppet om att vi ens skulle få några biljetter eftersom att sidan vi beställde från inte var bra alls då Vd:n hade blivit dömd för att ha lurat folk på massa pengar, och det var bara några få som hade fått biljetter därifrån, men vi hade tur. Och jag är så förbannat lycklig.

Iallafall, helgen har varit superbra. Efter skolan på Fredag så for jag och Lollo iväg mot radiostudion, vi har fått ett eget radioprogram och det är jätteroligt! Senare på kvällen så tog jag, Katti och Lolz mopparna mot Jossans stuga där resten av tjejerna i klassen var och vi hade en skitkul kväll. For hem vid halv ett, sov hos Katti.

Igår drog jag iväg med familjen + Hannis till Alviksträsk. Lika bra som vanligt därborta med lite fyrhjulingskörning, bastumys, massa bra musik i mysiga stugan, skratt, godis, jättemycket godis, ännu mer godis, chips osvosv. 
Sov över där i lillstugis med Sara, Hannis, Linkostinko och Sofia. Klev upp runt halv elva blablabla for hem.
Ikväll var det linedance, nu ska jag fixa en powerpoint till spanska redovisningen som är imorgon. Göra allt i sista sekunden jaoo. 
Ha det bra pusspuss

åh Lk ♥♥♥

Kommentera

Publiceras ej