Nu är jag tillbaka här igen! (tror jag haha) Anledningen till att jag inte uppdaterat något på nästan en månad är att jag jobbat varje dag från åtta till fem de senaste tre veckorna och efter jobbet har jag antingen umgåtts med någon eller bara varit hemma och tagit det lugnt, har knappt rört datorn på hela den tiden. Nu i veckan fick jag iallafall lov igen i några dagar. Tills idag då skolan började. 

På helgerna har jag inte heller varit hemma speciellt mycket. Varit i Pite två helger i rad i början av Augusti.
Ena gången på ett dansevenemang med linedancegänget på Pitehavsbad. Det var en koreograf från England som var där och hade workshops med mera.
Dansade linedance, åt god mat (hotellfrulle♥♥), badade i havet, hängde i lekparken på natten med Johan och Jocke hahah, satt uppe och snackade på en ballkong tills vi nästan somnade, vandrade runt på området, tog powernaps på hotellrummen och himla mycket mer. Sov ca fyra timmar om inte mindre båda nätterna så när jag kom hem till min egen säng sov jag så ortoligt gott!!
Förresten så åkte jag hiss fyra våningar upp därborta. Obehagligaste jag gjort på riktigt länge kan jag tala om, gör inte om det på ett bra tag. Men den helgen bjöd iallafall på en massa dans och skratt med bra sällskap!
Andra helgen var jag med familjen + Felix och campade. Vi var på Nolia osv. Och den senaste helgen var det Musikens Makt. Sov hos Felix från fredag till söndag. Festivalen var förresten asmysig, men det var kaallt..
Bilder laddar jag upp nån annan dag!

Imorgon börjar jag klockan ett, har danslektion från 13 till 15.35. Ser fram emot det, vill komma igång med dansen igen nu!! Det lär bli ett roligt läsår, har väldigt mycket dans på schemat, awesome. 
Ska försöka uppdatera oftare. Ha det braa. :)

Igår fyllde den där underbara människan till vänster år!! Grattis igen Lollis, jag saknar dig supermycket btw.♥

Kommentera

Publiceras ej