Heeeej! Nyår imorgon. Jag känner bara: what? Det här året har verkligen gått sjukt fort!! Det blir iallafall nyårsmiddag hos några här i Sävast med familjen + Jossan imorn. Senare på kvällen drar jag och Jossan iväg till antingen Boden eller Luleå för andra festligheter. 

Har förresten inte gjort mycket alls på lovet hittils. Var på tacos/film/tjej/myskväll hos Denise med några tjejer från klassen i början av lovet vilket var riktigt trevligt! Lagade mat och käkade, såg två filmer och sen satt jag, Denise och Linn uppe och snackade halva natten.
Sen julklappsshoppade jag några dagar och därefter var det julafton. Blev sjuk dagen efter och var hemma och segade. Var på stan med Amanda en dag, kusinerna från Finland kom förbi i förrgår och på kvällen umgicks jag med Jossan! Det var väl typ allt. Har varit välbehövligt med mycket vila iallafall! 

Kommentera

Publiceras ej