Hej! Sitter och lyssnar på musik och försöker bestämma vad jag ska beställa för halloweendräkt. Är nästan säker på vad det blir men ska fundera lite till..
Vad har hänt hittils i veckan dåå? I måndags körde jag bil till storheden och tillbaka, inte så mycket mer än det förutom skola och i tisdags var jag med Felix på kvällen. 

Gårdagen var däremot väldigt händelserik! Hade tre lektioner och det var balett, historia och sen dansteori. Vi slutade klockan två och då gick jag och Emma till Hemma Gastronomibutiken och köpte varsin macka. Gick upp till dansmagasinet och käkade och sen jobbade vi vidare på en av koreografierna vi gör till vår föreställning i estetisk kommunikation. Dansade till halv fyra ungefär då vi gick till HH för klätterkurs. Den höll på till ca halv sex.
Jag, Björn och Hampus bestämde oss för att dra på Waldorf och äta middag så det gjorde vi. Satt där i över två timmar och snackade och skrattade en massa, riktigt kul!
Sen sa vi hejdå till Hampus och drog vidare till Inpuls och gymmade med Lovisa. Jag hade egentligen tänkt dra hem men hade ju redan träningskläder på mig så hängde med till gymmet. Vi körde armar och mage + lite ben. När vi var färdiga så drog vi till Björn. Gjorde inte speciellt mycket. Lyssnade på musik och åt kvarg. Sen duschade jag och gick och la mig medan de andra två såg OTH.

Idag klev vi upp strax innan sju. Käkade gröt till frulle och gick sen till bussen. Hade bara två lektioner today, historia och svenska. Ikväll ska jag inte göra nåt speciellt. Tagga looov!!

åh vad jag längtar till jul!
 

Kommentera

Publiceras ej