Idag sov jag till klockan ett och när jag vaknade så snöade det för fullt ute! Hääärligt, älskar snö och vintern.♥

Igår klev jag upp rätt tidigt för att vara jag på en helg. Gjorde inte speciellt mycket under dagen. Såg tv, duschade och var även ut på en promenad. Vi var bjudna på middag hos Soutukorvas så gick dit och käkade. Väldigt trevligt.
Var med Katti, Bella och Sara hela kvällen. Vi såg lite hockey, fikade, var ute med hunden en sväng, snackade med folk på chatroulette och lite annat. Vi tänkte först dra på bio och se en skräckis men det fanns inte nog med platser kvar. Tänkte också fara och käka på max, bowla och fara ut och grilla men ingenting blev av haha. Så det slutade med att jag, Katti och Bella drog iväg till godisarenan och köpte karra och sen såg vi en film. 
När filmen var slut satt vi och snackade om allt möjligt i flera timmar, klockan blev fyra innan jag var hemma, somnade inte förrän vid fem. Hade en sjukt kul kväll och natt iallafal! 

Kom hem från linedancen för ett tag sen. Ska packa iordning lite grejor till imorgon och lite sånt. Vi har dansuppvisning på morgonen. Jag, Emma, Matilda och Louice ska visa upp en dans vi tillsammans har skapat. Är lite nervös, första uppvisningen för den här terminen! Men det ska nog gå bra. :)

random bild på mig och Hannis, nyårsafton 2012

Kommentera

Publiceras ej