Hej! Har haft fullt upp de senaste veckorna. Därav ingen uppdatering. Förbered er på ett långt inlägg nu. ;)
Sen sist har jag haft för mig lite sånthär: varit på middag i Luleå och firat farmor och farfars 50-åriga bröllopsdag, dansat, umgåtts med Niklas två lördagar, sett innebandy, varit med Felix och blandannat firat vår 10 månaders dag med middag på Arctic thai och massa mys, shoppat, storstädat huset och börjat julpynta lite smått, sett filmer, pluggat. 
 
De senaste dagarna har varit roliga men stressiga och bestått av en himla massa dans! I torsdags förra veckan repade vi hela dagen inför våra föreställningar/redovisningar i estetisk kommunikation. Vet inte om jag nämnt det förut, men vår grupp har gjort en dansföreställning om psykisk ohälsa. Tanken var från början mobbning men det ändrades under arbetets gång. Hade iallafall en föreställning på torsdagskvällen för föräldrar osv och det gick bra, alla grupper var verkligen superduktiga! Det bjöds på teater, film, sång, musikmedley genom tiderna och dans. Hade en föreställning i fredags också för ettorna på skolan.
Efter fredagens föreställning så var det bara att lägga allt det där bakom sig och ladda om för en ny dansföreställning. Hade genrep på fredag eftermiddag och två föreställningar i lördags då det var öppet hus på skolan.
Och i måndags repade vi inför vår föreställning "Dance to the music - and music for the soul". Föreställningen bestod av, som ni förstår på namnet, dans och musik. Vi dansade till livemusik,superkul!
I tisdags repade vi också på förmiddagen samt hade genrep. Därefter gick jag och Tova på stan ett tag och sen gick vi + Amanda till Waldorf och käkade middag och laddade upp oss inför premiären som var klockan sju. Det gick rätt bra och det var mycket folk i publiken! Nervöööst jamen nånting, tycker alltid att premiären är värst.
I onsdags hade vi två föreställningar. En klockan tio och en klockan ett. Den första var nästan fullsatt och det kom mycket folk på den andra också.
Har varit sjukt roliga dagar och alla har varit så otroligt duktiga!! Föreställningen blev verkligen fantastiskt bra!
Har alltså haft föreställningar torsdag, fredag, lördag, tisdag, onsdag samt repat måndag. Är helt slut i kroppen.
 
Så idag var första vanliga skoldagen för mig den här veckan. Historia, svenska och sen HLR på idrotten. När vi slutade gick jag och Linn till Wayne's och fikade, cozy.♥
Nu ids jag inte skriva mer hahah, ska försöka uppdatera oftare nu när stressen lagt sig lite och vi inte har några fler föreställningar innan jul. (om inte jag, Emma och nån fler fixar ihop ett dansnummer till julshowen...)
 
amazing
 
Jag och Emma kör vår egna koreografi.
Bilder från kulturgymnasiet i Luleås facebooksida, fler kommer!

Kommentera

Publiceras ej