Hej! Helt sjukt vad höstlovet gick snabbt!! Har redan gått en vecka i skolan också och nu blev det helg igen. 
Under tiden jag inte uppdaterade något på lovet (typ hela) så gjorde jag lite allt möjligt. Umgicks en kväll med Vanessa, Lollo och Marcus, var på stan, åt på Ming med Sara och Sippan, sov ut varenda dag, var i Luleå på halloweenfest med massa härliga människor, var på hockey och lite annat. Hade ett väldigt bra lov iallafall! :)

I veckan har jag inte gjort så mycket mer än varit i skolan. Sen har jag bara tagit det lugnt och även pluggat lite historia eftersom att vi hade prov igår. I onsdags var jag och klättrade på HH med Emma och Sofia + några andra som var där. Ikväll har vi haft glöggkväll, mys. 
Jajja, ska snart lägga mig. Godnatt!

instagram bild från ikväll

Kommentera

Publiceras ej