Hej! Och gott nytt år lite sådär tio dagar senare. Idag har jag gjort bort lite plugg jag legat efter med. (har dock en del kvar..) 
Kvällen har bestått av tv-tittande och träning. Sen dushade jag, fixade en egengjord ansiktsmask, tog det lugnt framför datorn och käkade kvällsfika. 
 
Vad har hänt sen sist då? Skolan har börjat igen, i torsdags. Sov knappt nånting och skulle upp klockan sex men var ändå rätt pigg. Det var dock deppig stämning i klassen så dagen var seeeg.
Igår började jag klockan ett och hade dansträningslektion i 2,5 timmar. Jag och Tova fortsatte på vårt eget träningsprogram. Sen for jag hem, käkade, körde styrketräning hemma och tog det lugnt resten av kvällen. Kollade på massa videos på youtube osv.
Dagarna efter nyår gjorde jag inte ett shit typ. Var med Katti och Bella en kväll. Vi bakade, kollade film, käkade godis, körde touch my body challenge, skrev sånnadär en-mening-var-sagor och skrattade en massa. 
Var i Luleå en dag med Sara och Sippan också. Vi käkade på Waldorf och shoppade lite. Annars gjorde jag ingenting speciellt. Skulle dra och bada en kväll men när vi kom till badet fick vi dra hem igen haha, eftersom att det var tisdag som var en "söndag" = de stängde klockan sex redan. Lovet bestod endast av vila och ingen stress alls. Vilket var behövligt!! Känns bra att komma igång med träningen nu iallafall.

Ska sova, godnatt!

Ed Sheeran - Tenerife SeaLolLessons Learned in Life | When people make you feel unwanted.

Kommentera

Publiceras ej