Det lär nog inte bli bra uppdatering på den här bloggen på ett tag haha!
Liten update om vad jag haft för mig de senaste veckorna iallafall: varit i skolan (nejwhatsägerdudet), varit i finland på dop, varit i Boden och lunchat på subway med Lollo, gått på stan, letat kläder till halloween, varit med Felix, sett dansuppvisningar, umgåtts med fina vänner och dansat såklart.

Den här veckan har gått riktigt fort. Två danslektioner + ett engelskt läsförståelsetest i skolan i måndags och sen slutade vi. 
I tisdags var jag med Felix efter skolan. Vi gjorde ingenting speciellt. Gick ut en sväng och försökte fota norrsken annars var vi bara inne och tog det lugnt. Sov hos honom till onsdag. Slutade skolan klockan två.
Jag, Emma och Fernanda drog till Max och käkade och sen gick vi till HH på klätterkurs, det var askul! Den höll på i ca två timmar, från fyra till sex. Jag och Emma stannade kvar där ett tag innan vi gick till skolan där det var galakväll. Tog bussen hem tjugo över åtta och var hemma strax efter nio. Var sjukt trött så la mig rätt tidigt.
Igår slutade vi två efter en rolig idrottslektion. Gick förbi Coop och köpte dricka och naturgodis för kände mig så sugen på nötter. Sen tog jag bussen hem.

Ikväll har jag inte gjort mycket alls. Suttit framför datorn och vilat kroppen. Välbehövligt efter många timmars dans! Dansar ca 6 timmar varje fredag i skolan nuförtiden. Förbannat kul men jobbigt också.

Snodde bilden från Emmas snapchat. Jag, Sofia, Björn och en jag inte kommer ihåg namnet på gör oss redo för klättring.

Från när vi var i Finland. 
 

Kommentera

Publiceras ej