Hej! Hade en väldigt bra första vecka i skolan last week. Roliga danslektioner blandannat. Har börjat med historiekursen nu också och vår historielärare är verkligen sjukt bra! 
Förutom skolan så har jag gått på stan med massa olika människor, varit med Felix, lunchat på Daggan med Ansa, Fernanda och Hanna, bara tagit det lugnt hemma och sett filmer osv.

I fredags var jag med Vanessa och vi drog på fest hos Oskar. Var där några timmar innan jag, Vanish och Emelie for vidare till nån fest på Erikslund medan några andra åkte till Allstar och några stannade kvar. Vi dansade och hade kul därborta iallafall med trevliga människor! 
Jag och Vanessa drog hem väldigt tidigt, redan strax efter elva. Vi gick från typ längst bort på Erikslund hem till hennes mamma och det tog lite mer än 50 min. Är najs att promenera på natten när allt är så lugnt. Men lite kallt var det. När vi kom hem så käkade vi yoghurt och mackor och bara satt och snackade rätt länge. Cozyy. Sen la vi oss och skrattade åt hennes hicka hahah! Somnade runt tre nångång tror jag. 
I förrgår tog jag bussen hem vid ett, duschade, åt lunch, packade lite grejer och tog sen bussen in till Luleå. Pappa hämtade mig från loet och vi åkte till kusinernas stuga i Alviksträsk. Där var det surströmmingsmiddag, grillmys och björnjakt (var färska björnspår i sandtaget i närheten). Jag och Linus såg även en halvkass skräckis på natten.
Igår for vi hem från stugan, käkade middag och sen for jag och mamma till Vittjärv på dansen.
Bra helg iallafall!

Idag har jag varit sjuuukt trött. Hade två danslektioner på morgonen och det var tungt och jag kände mig seg. Efter lunchen hade vi engelska och sen slutade vi. Gick på stan en snabbis med Ansa innan vi tog bussen hem. Sov typ hela vägen. 
Men nu ska jag ta mig lite kvällsfika, godnatt!

Ett väldigt gammalt collage med massa blandade webbkamerabilder på mig och Vanish, haha fiint.♥

Kommentera

Publiceras ej