Heej! Har kommit igång ordentligt med skolan och alla rutiner nu. Veckorna går så fort, helt sjukt fort. 
Under tiden då jag inte bloggat har jag, förutom varit i skolan, gjort både jättemycket och ingenting speciellt. Har blandannat varit i Finland en helg och träffat min lilla rätt så nyfödda kusin (åh han är så söt), dansat, promenerat in till Boden en fredagskväll med Jossan, varit med Felix, varit i skogen och grillat och plockat bär, legat i sängen en hel dag och läst en bok, pluggat, varit med Lollo osv. Har haft många fina dagar. :) Tycker att det är så mysigt med höst!
Hade en jättebra dag i skolan iallafall. Fredagar är så najs. Har sovmorgon och sen estetisk kommunikation i ca tre timmar. Vår grupp håller på med en dans/teaterföreställning, askul! Så har dansat hela förmiddagen. Sen åt vi god lunch och efter det hade vi dansträningslektion där vi inte tränade utan gick igenom kursplanen, såg en dansfilm och drack te. Mysfredag.
Slutade halv fyra och tog bussen hem med Tova. Hemma väntade tacos till middag och sen dess har jag inte gjort mycket alls. Är helt slut i kroppen. Ska ta mig lite kvällsfika nu och sen lägga mig och se en film. 
Imorgon ska jag förmodligen fara och se Saras innebandymatch. Sen dra till Felix!

Avslutar med några bilder från weheartit, goodnight
FFFFOUND!Summer ♥♥♥Dance! 💃💃no means no , assholetrue.♥ | via FacebookYeah

Kommentera

Publiceras ej